مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 07:102020-01-09اقتصادي

اجرای طرح رابطان کتاب ادارات در خرم دره


رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره گفت: طرح رابطان کتاب ادارات برای اولین بار در کشور و در شهرستان خرم دره اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره گفت: طرح رابطان کتاب ادارات برای اولین بار در کشور و در شهرستان خرم دره اجرا می شود.

لیلا صباغی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که همانند سال های گذشته جشنواره اهدای کتاب، اهدای دانایی در اسفندماه امسال نیز برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از زمان برگزاری این طرح اهدای کتاب های مردمی به کتابخانه ها بیش از خرید کتاب بوده است.

وی با بیان این که خوشبختانه همه ادارات شهرستان خرم دره عضو کتابخانه های عمومی هستند، یادآور شد: برای اولین بار در سطح کشور رابطان کتاب ادارات در شهرستان خرم دره فعال هستند.

این مسئول با اشاره به این که در گام بعدی تلاش می شود همه دانش آموزان نیز به عضویت نهاد کتابخانه ها در شهرستان در بیایند، ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از ارگان هایی است که نقش بسیار موثری در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور به عهده دارد.

صباغی با بیان این مطلب که افراد با داشتن کارت عضویت در یک کتاب خانه می توانند به عضویت کتابخانه های سراسر کشور درآیند، عنوان کرد: کتابخوانان تنها با داشتن یک کارت عضویت می توانند از کتابخانه های سراسر کشور استفاده و از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رابطان کتاب ادارات در خرم دره

اجرای طرح رابطان کتاب ادارات در خرم دره