مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 05:452020-01-09سياسي

اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در یزد


ده هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، موسوی با بیان اینکه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال برای کلیه کودکان زیر 5 سال مهاجرین خارجی و خانوار هایی که در محل تجمع عمده مهاجرین خارجی سکونت دارند اجرا می شود، گفت: این طرح در دو نوبت اجرا می شود که زمان اجرای نوبت اول، بیست و هشتم دی ماه لغایت اول بهمن ماه و زمان اجرای نوبت دوم، پنجم الی هشتم اسفند ماه می باشد.

دکتر موسوی با بیان کلیات دستورالعمل کشوری ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در اقصی نقاط کشور، افزود: تعداد موارد بیماری دردو کشور افغانستان و پاکستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با دارابودن مرز های مشترک با دو کشور پاکستان و افغانستان، در معرض خطر بالای ورود مجدد بیماری فلج اطفال است لذا حفظ دستاورد های برنامه ریشه کنی فلج اطفال در کشور از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزدگفت: برآورد می شود حدود ده هزار نفر تحت پوشش حمایت این طرح قرار گیرند.

دکتر موسوی تصریح کرد: گروه های هدف این طرح شامل کلیه مهاجرین خارجی که در اردوگاه ها و یا خارج از آن ها اقامت دارند، کلیه خانوار هایی که در محل تجمع عمده مهاجرین خارجی سکونت دارند، کلیه کودکان زیر 5 سال که به همراه مادران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در یزد

اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در یزد