مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 17:302020-01-08اقتصادي

شهرستان «کوثر» فاقد کمپ ترک اعتیاد است


شهرستان کوثر فاقد کمپ ترک اعتیاد بوده و ارائه خدمات سایر شهرستان ها در این حوزه نیز متحمل هزینه های گزاف به جامعه هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید کنعانی عصر چهارشنبه در جلسه با مدیر کل سازمان بهزیستی استان اردبیل با اشاره به مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی به خصوص خانواده های دارای چند معلول در دریافت تسهیلات و وام های کم بهره به جهت ارائه تضامین و همچنین عدم حمایت مالی کافی از سازمان های مردم همکار با بهزیستی، مهدهای کودک فعال و مراکز مشاوره ای، افزود: خواستار همکاری بیش از پیش بهزیستی با مراکز ذکر شده هستیم.

وی افزود: شهرستان کوثر فاقد کمپ ترک اعتیاد بوده و ارائه خدمات سایر شهرستان ها در این حوزه نیز متحمل هزینه های گزاف برای جامعه هدف خواهد بود که باید تدابیر مهم و مؤثری نیز اندیشیده شود.

ستاری، مدیر کل سازمان بهزیستی استان اردبیل نیز در این نشست در تأیید درخواست های فرماندار کوثر همکاری و تعامل سازمان را اشاره و افزود: با پیگیری های به عمل آمده با مرکز کاستی های قبلی در ماه های آینده جبران خواهد شد.

وی همچنین افزود: سازمان بهزیستی از هفت باب منزل مسکونی مددجویی متعهد شده برای ساخت در منطقه، پنج واحد را تکمیل و دو واحد دیگر را در دست ساخت دارد که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان «کوثر» فاقد کمپ ترک اعتیاد است

شهرستان «کوثر» فاقد کمپ ترک اعتیاد است