مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 17:202020-01-08اقتصادي

شناخت بازارهای هدف صادراتی اوراسیا/ تسهیل تجارت در دستور کار


مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان استاندارد ایران با اشاره به اینکه تسهیل در تجارت با اوراسیا در دستور کار قرار دارد بر شناخت بازارهای هدف صادراتی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی تقی پور عصر چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: تسهیل تجارت با اتخادیه اوراسیا در دستور کار سازمان استاندارد قرار گرفته و در راستای اجرای آن بسته رونق تولید ارائه شده است.

وی افزود: در زمینه تولید باکیفیت و استمرار در بازارها کمبودی در دانش فنی آن وجود ندارد اما برای چابکی بازار تصمیمی مصوب شد تا بر اساس نیاز بازارهای هدف صادراتی، کالا در ایران تولید و صادرات شود.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ادامه داد: برای تحقیق این هدف می توانیم بر مبنای استاندارد منطقه ای و اتحادیه ای کالا تولید و صادر کنیم اما هم اکنون بسته استانداردی مدونی برای همه کشورهای عضو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کشورهای عضو اوراسیا استانداردهای متفاوتی دارند اما نخ این تسبیح در دست روسیه است، اضافه کرد: همچنین امکان تولید و صادرات بر مبنای ضوابط فنی بازارهای هدف صادراتی را فراهم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت بازارهای هدف صادراتی اوراسیا/ تسهیل تجارت در دستور کار

شناخت بازارهای هدف صادراتی اوراسیا/ تسهیل تجارت در دستور کار