مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 16:052020-01-08حوادث

پرونده قضایی برای برخی کمپ های ترک اعتیاد متخلف بروجرد تشکیل شد


از سوی برخی مراکز ترک اعتیاد در بروجرد تخلفاتی انجام شده و هم اکنون پرونده های قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

- بروجرد- معاون دادستان بروجرد گفت: از سوی برخی مراکز ترک اعتیاد در بروجرد تخلفاتی انجام شده و هم اکنون پرونده های قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضاپور روز چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه باید بررسی کنیم که چرا بهزیستی با ایجاد مراکز ترک اعتیاد در این شهر مخالفت می کند، اظهار داشت: برای ما جای سوال است که علت انحصار طلبی بهزیستی در زمینه افزایش مراکز ترک اعتیاد در بروجرد چیست و این مهم باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از سوی برخی مراکز ترک اعتیاد در بروجرد تخلفاتی انجام شده که بسیاری از افراد معتاد و یا خانواده آنها به دستگاه قضا مراجعه می کنند و هم اکنون پرونده های قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

معاون دادستان بروجرد ادامه داد: جای سوال است که چرا مراکز ترک اعتیاد مجهز به دوربین مدار بسته نیستند و یا اینکه چرا باید شاهد کتک کاری و یا فوت مددجویان در برخی از مراکز ترک اعتیاد در بروجرد باشیم.

رضاپور با بیان اینکه این انحصار طلبی قابل هضم نیست و متأسفانه عواقب بدی هم برای بروجرد در پی دارد، افزود: مدیران کمپ های ترک اعتیاد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده قضایی برای برخی کمپ های ترک اعتیاد متخلف بروجرد تشکیل شد

پرونده قضایی برای برخی کمپ های ترک اعتیاد متخلف بروجرد تشکیل شد