مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 15:502020-01-08سياسي

دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ های نوپدید استفاده می کند


معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل، بابیان اینکه دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ های نوپدید استفاده می کند، گفت: جنگ تنها عرصه استفاده از سلاح گرم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن محبی غروبچهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه جنگ تنها عرصه استفاده از سلاح گرم نیست و باید در برابر تمام عرصه های نفوذ بیگانگان هوشیار بود، تأکید کرد: لزوم داشتن سیستم متمرکز اطلاع رسانی، مدیریت افکار عمومی و فرهنگ سازی مناسب در مواقع بحران دارای اهمیت است.

وی بابیان اینکه دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ های نوپدید استفاده می کند، افزود: دشمنان با بهره گیری از تمام تجهیزات فنی، تخصصی و رایانه ای خود سعی در گمراه سازی مردم دارند.

معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل در بیان مثالی افزود: در اغتشاش سال جاری یکی از برنامه های اندرویدی ترافیکی به جای هدایت مردم به سمت مناطق خلوت و کم تردد، آنان را به مراکز پرتجمع و پرترافیک راهنمایی می کرد تا بار ترافیکی زیاد شود و این به عمد ایجاد می شد.

محبی در بیان مثالی دیگر بیان داشت: اینستاگرام نیز در عملی عجیب نسبت به حذف اکانت های منتشر کننده تصاویر شهید سلیمانی اقدام کرد و این نقش سازمان ها و مجموعه های به ظاهر فناوری و علمی در خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ های نوپدید استفاده می کند

دشمن از همه ابزارهای خود برای جنگ های نوپدید استفاده می کند