مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 15:302020-01-08بين الملل

سران اقلیم کردستان از تشدید بحران در منطقه ابراز نگرانی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بی بی سی، به دنبال تنش آفرینی های آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی در عراق، - سران اقلیم کردستان عراق پس از انتقام موشکی ایران از تروریست های آمریکایی از تشدید بحران در منطقه ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بی بی سی، به دنبال تنش آفرینی های آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی در عراق، رهبران اقلیم کردستان عراق با صدور بیانه ای درباره تشدید بحران در این منطقه ابراز نگرانی کرده اند.

در بیانیه صادره از سوی رهبران اقلیم کردستان عراق در این باره آمده است: به دنبال وقایع اخیر و به ویژه اتفاقات سحرگاه امروز، اقلیم کردستان تکرار می کند راه حل نظامی، گزینه مناسبی برای حل مشکلات نیست.

بیانیه مذکور در این خصوص می افزاید: اقلیم کردستان از کاهش تنش ها حمایت می کند و به دنبال راه حل هایی از راه مذاکره و دیپلماسی است.

اقلیم کردستان به دنبال ثبات و صلح است و از طرف های درگیر می خواهد از درگیر کردن اقلیم کردستان به رقابت های منطقه ای خود پرهیز کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در بیانیه ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران اقلیم کردستان از تشدید بحران در منطقه ابراز نگرانی کردند

سران اقلیم کردستان از تشدید بحران در منطقه ابراز نگرانی کردند