مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 15:202020-01-08اقتصادي

جلوگیری از قاچاق 81میلیون لیتر نفت گاز در خراسان رضوی


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اعلام کرد: از قاچاق 81میلیون لیتر نفت گاز در خراسان رضوی جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رسول فرزادفر افزود: امسال با اجرای چهار طرح تکمیلی و پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از قاچاق سوخت، از قاچاق حدود 81میلیون لیتر نفت گاز به خارج از مرزهای استان جلوگیری شد.

وی این چهار طرح را فروش سوخت نفت گاز در بازارچه های مرزی، کنترل باک گازوییل خودروهای سنگین ایرانی و غیرایرانی خروجی از کشور، عرضه نفت گاز در باک از طریق جایگاه های سوخت در مرز و فروش و صادرات نفت گاز از طریق تعاونی مرزنشینان برشمرد.

این مسوول اضافه کرد: پس از اجرای این طرحها 81میلیون و 941هزار لیتر نفت گاز در قالب چهارمیلیون و 280هزار لیتر از بازارچه های مرزی، هفت میلیون و 661هزار لیتر از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، 33میلیون لیتر از طریق فروش سوخت توسط مرزنشینان و 36میلیون لیتر از محل کنترل جایگاه عرضه در مرز، به کشورهای افغانستان و ترکمنستان صادر و درآمد حاصل از آن به خزانه دولت واریز شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: در 9ماهه امسال دو هزار و 860میلیارد ریال کالای مظنون به قاچاق در استان کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق 81میلیون لیتر نفت گاز در خراسان رضوی

جلوگیری از قاچاق 81میلیون لیتر نفت گاز در خراسان رضوی