مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 09:552020-01-08اقتصادي

ثبت نام 509 همدانی در طرح کارورزی جوانان دانشگاهی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه طرح کارورزی جوانان دانشگاهی و فارغ التحصیلان در نظر گرفته شده است گفت: عملکرد 9 ماهه اداره تعاون در این راستا 509 جوان بوده که طی آن 81 درصد از تعهدات را محقق کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان احمد توصیفیان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان با بیان اینکه یک هزار و 600 نفر تاکنون در طرح مهارت آموزی برای افراد 15 سال به بالا ثبت نام شده اند اظهار کرد: بر اساس تعهد سال جاری یک هزار و 500 نفر تعهد استان در این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح کاورزی برای جوانان دانشگاهی و فارغ التحصیلان  در نظر گرفته شده است افزود: علاوه بر بیمه مسوولیت در این طرح سه ماه حقوق برای مقاطع مختلفی تحصیلی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: عملکرد 9 ماهه اداره تعاون در این راستا 509 جوان بوده که طی آن 81 درصد از تعهدات را محقق کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه 320 رشته در حوزه مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان تعریف شده است ادامه داد: در این حوزه یک هزار و 48 مجوز با 5 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی اعطا شده است.

توصیفیان تصریح کرد: در طرح اشتغال پایدار روستایی 2 هزار و 794 طرح با اعتبار 340 میلیارد تومان جذب شده که پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 509 همدانی در طرح کارورزی جوانان دانشگاهی

ثبت نام 509 همدانی در طرح کارورزی جوانان دانشگاهی