مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:502020-01-08سياسي

هر گونه ماجراجویی در منطقه را پاسخ می دهیم/ آماده مقابله با آمریکایی ها هستیم


پاسخ قاطع ایران توسط نیروی قهرمان سپاه اولین اقدام و واکنش در برابر ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران ایشان بود که با اقتدار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی عنوان کرد: پاسخ محکم و قاطع جمهوری اسلامی ایران توسط نیروی قهرمان سپاه پاسداران اولین اقدام و واکنش در برابر ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران ایشان بود که با اقتدار انجام شد.

وی افزود: امری که ملت ما به عنوان عزاداران اصلی در روزهای گذشته خواهان آن بودند به فضل الهی با اقتدار سپاه پاسداران اولین واکنش قهرمانانه کشور ما علیه آمریکایی ها انجام شد.

پورابراهیمی گفت: این نخستین باری است که یک پایگاه نظامی آمریکایی ها مورد حمله موشکی قرار می گیرد تا درس عبارتی باشد برای آمریکایی ها و ایادی آنها که در منطقه به دنبال شرارت هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما از این اقدام سپاه پاسدران قطع حمایت می کنیم و این مسیر را ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: آمریکا اگر در منطقه دست از پا خطا کند قطعاً مردم ایران و نیروهای مسلح ما با عزت و افتخار از مواضع جمهوری اسلامی دفاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه ماجراجویی در منطقه را پاسخ می دهیم/ آماده مقابله با آمریکایی ها هستیم

هر گونه ماجراجویی در منطقه را پاسخ می دهیم/ آماده مقابله با آمریکایی ها هستیم