مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 08:102020-01-08بين الملل

آمریکا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم


رژیم صهیونیستی را جدای از آمریکا نمی دانیم و اگر آمریکا بخواهد اقدامی کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

- به نقل از دفاع پرس امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق اظهار داشت: این حمله پاسخی به اعمال آمریکا بود؛ آمریکایی که ناجوانمردانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را ترور کرده بود.

وی با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران در سطح بالایی قرار دارد گفت: ایران از همان ابتدا اعلام کرد که پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد و این کار عملی و پاسخی کوبنده به آمریکایی ها داده شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: این پاسخ یکی از پاسخ ها به گستاخی های آمریکاست و این پاسخ ها ادامه خواهد داشت.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه منفور است و تمام جبهه مقاومت چنان ضربه ای به آن ها خواهند زد که با خفت و خواری منطقه را ترک کنند.

وی در پاسخ به تهدید های رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ایران در صورت اقدام کشورمان در تلافی کردن ترور سپهبد شهید سلیمانی گفت: بیانیه سپاه پاسداران کامل و جامع بود و اگر آمریکا بخواهد اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده تری دریافت خواهد کرد؛ همچنین اگر کشوری زمین و یا فضای هوایی خود را برای اقدام علیه ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم

آمریکا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم