مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 06:322020-01-08فرهنگي

فروش 16 میلیاردی سینماهای کرمانشاه/ متری شش و نیم و مُطرب پرفروش ترین شدند


کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش بیش از 16 میلیارد ریالی سینماهای کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

- فروش 16 میلیاردی سینماهای کرمانشاه/ "متری شش و نیم" و "مُطرب" پرفروش ترین شدند ایسنا/کرمانشاه کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش بیش از 16 میلیارد ریالی سینماهای کرمانشاه در 9 ماهه امسال خبر داد.

مسعود گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت دو سینمای آزادی و فرهنگ در کرمانشاه گفت: در مجموع در 9 ماهه امسال 26 فیلم در سینما آزادی و 50 فیلم در سینما فرهنگ اکران شد.

وی افزود: طی این مدت در سینما آزادی با توجه به یک سالنه بودن این سینما، با اکران 26 فیلم در مجموع 116 هزار نفر از این فیلم ها بازدید کردند.

وی افزود: اکران این تعداد فیلم با فروش بیش از 9 میلیارد ریالی برای این سینما همراه بود و در این بین فیلم مطرب با رقم فروش 128میلیون تومانی عنوان پرفروش ترین فیلم این سینما در 9 ماهه امسال را از آن خود کرد.

گودرزی با اشاره به سه سالنه بودن پردیس سینما فرهنگ، عنوان کرد: در 9 ماهه امسال 50 فیلم در این پردیس سینمایی اکران شد که اکران این تعداد فیلم با فروش نزدیک به هفت میلیارد ریالی همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 16 میلیاردی سینماهای کرمانشاه/ متری شش و نیم و مُطرب پرفروش ترین شدند

فروش 16 میلیاردی سینماهای کرمانشاه/ متری شش و نیم و مُطرب پرفروش ترین شدند