مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 18:352020-01-07سياسي

فرتوت بودن قوانین و کثرت بخش نامه ها؛ مشکل پیش روی دستگاه قضا برای مشارکت با مردم


نشست تخصصی قضات با موضوع نقش آفرینی و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه در محل پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

- قضات در نشست بررسی تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه مطرح کردند فرتوت بودن قوانین و کثرت بخش نامه ها؛ مشکل پیش روی دستگاه قضا برای مشارکت با مردم نشست تخصصی قضات با موضوع نقش آفرینی و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه در محل پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید حجت اله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه عصر امروز در نشست تخصصی قضات با موضوع نقش آفرینی و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه، با اشاره به اینکه برای حل هر مشکلی در قوه قضاییه ابتدا باید دنبال ظرفیت های داخلی دستگاه قضا رفت و با اخذ نظرات و راهکار ها و رویکرد های آنان، به حل مشکلات کمک کرد، گفت: افراد درون قوه قضاییه با مشکلات مواجه و از آن ها باخبر هستند.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه خاطر نشان کرد: در کنار ظرفیت های درون قوه، باید از ظرفیت های نخبگانی خارج از قوه قضاییه نیز استفاده کرد تا بتوان از همه توان موجود در کشور بهره لازم را برد.

برگزاری جلسات متعدد با بیش از 300 مجموعه مردمی اسماعیل سقاب اصفهانی، مشاور رییس حوزه ریاست قوه قضاییه در ادامه نشست با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در حکم ریاست آیت الله رییسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرتوت بودن قوانین و کثرت بخش نامه ها؛ مشکل پیش روی دستگاه قضا برای مشارکت با مردم

فرتوت بودن قوانین و کثرت بخش نامه ها؛ مشکل پیش روی دستگاه قضا برای مشارکت با مردم