مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 17:102020-01-07حوادث

جعل و کلاهبرداری 108 میلیاردی در چالوس نافرجام ماند


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار که با جعل اسناد، قصد کلاهبرداری به ارزش 108 میلیارد ریال از یک شهروند در چالوس را داشتند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر جعل و کلاهبرداری در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی 2 متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضایی این افراد را حین انجام معامله ملکی با اسناد جعلی در یک مشاور املاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان که با ارائه 3 برگ حواله میله گرد مربوط به یکی از کارخانجات تولید فولاد کشور به ارزش 108 میلیارد ریال، قصد خرید یک واحد هتل آپارتمان از یک شهروند در منطقه هچیرود را داشته دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام معاملات نسبت به استعلام اسناد و مدارک از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل و کلاهبرداری 108 میلیاردی در چالوس نافرجام ماند

جعل و کلاهبرداری 108 میلیاردی در چالوس نافرجام ماند