مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 15:152020-01-07حوادث

انهدام باند 4 نفره سرقت از مسافران در غرب پایتخت


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری 4 سارق جوان با 30 فقره اعتراف خبر داد و گفت: این سارقان به بهانه مسافرکشی از مسافران محدوده غرب تهران سرقت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 15:00 هفتم مهرماه سال جاری مرد جوانی با تماس به مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک سرقت اموال شخصی اش توسط چهار مرد جوان (راننده و 3 سرنشین) یک دستگاه خودروی ال نود سفید رنگ در محدوده بزرگراه شهید فهمیده به کلانتری 181 وردآورد اعلام شکایت کرد.

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت از مسافر برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت در کنار میدان آزادی به قصد سوار شدن بر خودرویی ایستاده بودم که یک دستگاه خودروی ال 90 سفید دارای سه سرنشین جلویم متوقف شد و من نیز پس از اعلام مقصد سوار بر خودرو شدم.

ولی پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید کلیه اموالم از قبیل: مدارک، گوشی تلفن همراه، وجوه نقد و … را سرقت و پس از آن من را در مکانی خلوت از ماشین به بیرون پرتاب و از محل گریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 4 نفره سرقت از مسافران در غرب پایتخت

انهدام باند 4 نفره سرقت از مسافران در غرب پایتخت