مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 14:052020-01-07اقتصادي

اکسپوی 2020 فرصت بی‎ بدیل برای اقتصاد ایران


قائم مقام وزیر صنعت، با اشاره به اکسپوی 2020 اظهار داشت: این رویداد یک فرصت بی بدیل برای ایران است تا چهره واقعی کشورمان را به دنیا نشان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هماهنگی کمیته اکسپو با اشاره به حماسه ای که مردم برای تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی آفریدند، گفت: باید به شرافت مردم ایران درود فرستاد و از آنها قدرشناسی کرد که برای فردی که 40 سال لباس رزم پوشیده و برای حفظ کیان، ارزش ها، خاک و ناموس وطن گام برداشته است، سنگ تمام گذاشتند.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: هیچ حماسه و رویدادی را نمی توان هم تراز اتفاق چند روز اخیر دانست که یک حماسه جهانی و عظیمی همچون اربعین به وجود آورد تا همانطور که سردار برای مردم از همه داشته های خود گذشت و 40 سال فداکارانه ایثار کرد، آنها نیز قدرشناس زحمات وی شدند و هیچ شخصیتی را نمی توان پیدا کرد که برای تشییع و تدفین وی، عتبات مقدسه در نجف، کربلا، کاظمین، مشهد، قم و جمکران طواف برگزار شده باشد، پس این پاداش اخلاص کسی است که همه چیز خود را با خدا معامله کرده است.

وی افزود: امیدواریم پرچمی که این سردار ملی بلند کرده و نقطه عطفی برای احیای ارزش های ایران شده است، همچنان برافراشته نگه داشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسپوی 2020 فرصت بی‎ بدیل برای اقتصاد ایران

اکسپوی 2020 فرصت بی‎ بدیل برای اقتصاد ایران