مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 09:252020-01-07سياسي

ضرورت بهبود مستمر کیفیت فضای کالبدی دانشگاه ها


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بر ضرورت ضرورت بهبود مستمر کیفیت فضای کالبدی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت:افزایش فردگرایی در جامعه امروزی اهمیت بیشتر محیط کالبدی در جهت نزدیک تر کردن افراد به یکدیگر و ایجاد تعاملات اجتماعی در فضاهای دانشگاهی را طلب می کند.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بر ضرورت ضرورت بهبود مستمر کیفیت فضای کالبدی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت:افزایش فردگرایی در جامعه امروزی اهمیت بیشتر محیط کالبدی در جهت نزدیک تر کردن افراد به یکدیگر و ایجاد تعاملات اجتماعی در فضاهای دانشگاهی را طلب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در آیین افتتاحیه دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی که به میزبانی دانشگاه یزد در حال برگزاری است در ابتدای سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانیاظهار کرد: افزایش فردگرایی در جامعه امروزی اهمیت بیشتر محیط کالبدی در جهت نزدیک تر کردن افراد به یکدیگر و ایجاد تعاملات اجتماعی در فضاهای دانشگاهی را طلب می کند.

وی در خصوص جایگاه فضای کالبدی دانشگاهاها و تاثیر آن در رفتارهای اجتماعی و حیات جمعی، افزود: حیات جمعی در فضاهای دانشگاهی در گرو ترویج تعاملات اجتماعی، جذب افراد و گروه های مختلف، امنیت اجتماعی و ایجاد فضایی فعال و سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهبود مستمر کیفیت فضای کالبدی دانشگاه ها

ضرورت بهبود مستمر کیفیت فضای کالبدی دانشگاه ها