مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:502020-01-07اجتماعي

مدارس تخریبی زخم کهنه هرمزگان/ منتظر فروریختن سقف ها نباشید


220 مدرسه تخریبی در استان هرمزگان یک بحران است که اگر مسئولان استانی توجه جدی به آن نداشته باشند به یک فاجعه غیرقابل جبران تبدیل خواهد شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها؛ باز هم انتشار فیلم گریه و وحشت دانش آموزان دبستان پور ولی روستای راونگ از توابع شهرستان میناب به واسطه فرو ریختن گچ سقف کلاس موجی از نگرانی را در میان مردم به ویژه اولیا دانش آموزانی که در مدارس تخریبی درس می خوانند، ایجاد کرد.

هر چند مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان فرو ریختن سقف کلاس دبستان پور ولی را تکذیب کرد اما این زخم کهنه تا محو مدارس تخریبی همچنان قلب پایتخت اقتصادی ایران را می آزارد.

برخی مدارس شرق هرمزگان در وضعیت بحرانی هستند سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مدرسه راونگ اولین یا آخرین مدرسه نیست که سقف آن دچار آسیب یا فروریزی می شود.

متأسفانه در زهوکی و هشت بندی هم در سنوات قبل شاهد این اتفاق بودیم و از سال 1395 مسئولان را متوجه خطر مدارس تخریبی کرده ام و در این خصوص پیگیری ها، دیدارها و مکاتبات با وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس تخریبی زخم کهنه هرمزگان/ منتظر فروریختن سقف ها نباشید

مدارس تخریبی زخم کهنه هرمزگان/ منتظر فروریختن سقف ها نباشید