مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:302020-01-07سياسي

تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استکبار جهانی ، سالیان زیادی برای ترور سردار سلیمانی برنامه ریزی کرده بودند گفت: شهید سلیمانی حذف شدنی نیست و دشمنان با این اقدام ، - ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استکبار جهانی ، سالیان زیادی برای ترور سردار سلیمانی برنامه ریزی کرده بودند گفت: شهید سلیمانی حذف شدنی نیست و دشمنان با این اقدام ، علناً خود را حذف کرده اند.

سردار نورعلی یاری در جمع عزاداران فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: با شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی اهداف اسلام و انقلاب ناقص نمی ماند و کسانی هستند که این علم بر زمین افتاده را بر دوش گرفته و راهش را ادامه دهند.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در طول دوران عمر پربرکتش در جبهه های مقاومت علاوه بر تربیت نیروها و فرماندهان داخلی ،شاگردان زیادی را در کشورهای اسلامی همچون لبنان، فلسطین،عراق و سوریه و یمن تربیت کرده است و ادامه دهنده راه و خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: آمریکا و ترامپ جنایتکار که خود را داعیه مقابله با ترورسیم می دانست، سرداری را به شهادت رسانده است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم و پایان دادن به تکفیر در منطقه بود و با این اقدام چهره تروریستی و حامی تروریسم را به همه نمایان ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند

تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند