مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 06:362020-01-06اقتصادي

نادیده گرفتن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید


در حالی که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده است، بانک های عامل علاوه بر اینکه مصوبات این کارگروه را نایده می گیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ستاد رفع موانع تولید دراستای بررسی و اتخاذ تصمیم به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی تشکیل شده است.

بر همین اساس در استان آذربایجان غربی نیز کارگروهی به همین عنوان تشکیل و ریاست آن را استاندار عهده دار است که این کارگروه در استان با چالش هایی مواجه است که یکی از مهمترین این چالش ها عدم همکاری بانک های عامل به عنوان پرداخت کننده تسهیلات است.

با توجه به اینکه آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود، در صورتی که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به خوبی نتواند مشکلات را احصاء و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند، بخش صنعت و تولید استان، روز به روز لاغر و نهیف تر می شود.

بانک های عامل از سیاست حاکم بر بانک مرکزی تبعیت می کنند رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: امسال ستاد تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

نادیده گرفتن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید