مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 03:302020-01-06سياسي

راز محبوبیت سردار آسمانی


احاج قاسم نه یک روز و یک سال و ده سال، بلکه حدود چهار دهه مستمر و بی وقفه در حال جهاد و در میدان رویارویی مستقیم با جبهه باطل بود.

او در برابر دشمن، - خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه؛ مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت: بر اساس تمام نظرسنجی هایی که در سال های اخیر توسط مجموعه های مختلف انجام شده است، سردار حاج قاسم سلیمانی با فاصله زیاد، محبوبترین چهره در بین شخصیت های سیاسی کشور بود.

محبوبیتی که این روزها از صفحه گزارش های نظرسنجی به صفحات خیابان و کوی و برزن تمام شهرها و روستاهای منتقل شده است و امروز در مراسم تشییع این مجاهد بزرگ چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت! این محبوبیت در حالی بود که حوزه ماموریت و اقدام وی یعنی جبهه مقاومت در عراق و لبنان و سوریه و.

یکی از پر هجمه ترین حوزه ها از سوی دستگاه سیاسی و تبلیغاتی دشمنان بود که شعار نه غزه نه لبنان را باید شاخه داخلی این هجمه به شمار آورد! علت این محبوبیت بالا به رغم این همه هجمه،تخریب و شبهه افکنی چیست؟ پاسخ به این پرسش را شاید بتوان در این عبارت امیر کلام یافت.

من اصلح ما بینه و بین الله اصلح الله ما بینه و بین الناس.

سردار سلیمانی رابطه اش را با خدا اصلاح کرده بود.

او نه یک روز و یک سال و ده سال، بلکه حدود چهار دهه مستمر و بی وقفه در حال جهاد و در میدان رویارویی مستقیم با جبهه باطل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز محبوبیت سردار آسمانی

راز محبوبیت سردار آسمانی