مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 17:452020-01-05سياسي

رییس جمهور آمریکا،  تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتی


دشمنان انقلاب، دشمنان اسلام و رییس جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی را ببینند، رییس جمهور آمریکا  تو کوچکتر و حقیرتر از آن هستی که بتوانی با یک ملت انقلابی، - ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان انقلاب، دشمنان اسلام و رییس جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی را ببینند، رییس جمهور آمریکا  تو کوچکتر و حقیرتر از آن هستی که بتوانی با یک ملت انقلابی، مومن و ایثارگر در بیفتی.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امشب در سخنرانی مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: پیکر پاک و قطعه قطعه شده خادم حرم را امشب به اینجا آورده اند.

رهبر بزرگوار و عزیز انقلاب آجرک الله.

مردم عزیز، شهیدپور و قدرشناس، خدا به شما عزت، عظمت و برکت عنایت کند.

وی افزود: من از خانواده شهید سردار بزرگ قاسم سلیمانی تشکر می کنم که به تقاضای مردم ولایت مدار، انقلابی و قدرشناس مشهد پاسخ داده و این فرصت را در اختیار مردم مشهد و اطراف مشهد قرار داده اند که بتوانند با حضور در تشییع پیکر این شهیدان عزیز، مراتب قدرشناسی خود را از این سرباز بزرگ اسلام و فرزند انقلاب و ایران ابراز بدارند.

مروی ادامه داد: از شما مردم عزیز مشهد و مردم انقلابی که خودتان را در این مسیر قرار دادید تا بتوانید از این سردار بزرگ قدرشناسی کنید، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آمریکا،  تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتی

رییس جمهور آمریکا،  تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتی