مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 12:552020-01-05سياسي

استاندار آذربایجان شرقی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، این روز را به هموطنان مسیحی و ارامنه آذربایجان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سایه همبستگی و همدلی پیروان ادیان توحیدی، - استاندار آذربایجان شرقی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، این روز را به هموطنان مسیحی و ارامنه آذربایجان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سایه همبستگی و همدلی پیروان ادیان توحیدی، روز به روز شاهد گسترش صلح و دوستی در جهان باشیم.

متن این پیام به این شرح است: بسیار مفتخرم که صمیمانه ترین تبریک های خود را به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، پیام آور صلح و مهربانی و منادی عدالت و آزادی، به تمامی پیروان راستین آن حضرت، بویژه هموطنان مسیحی و ارامنه آذربایجان ابراز دارم.

امروز نظام کفر و استکبار جهانی، در پوشش مبارزه با تروریسم، همه تلاش خود را برای مبارزه با صلح و آزادی به کار گرفته و خود به بزرگترین حامی تروریسم و تهدیدی علیه امنیت جهان تبدیل شده است.

در این شرایط حساس تاریخی، نیاز به تعالیم انسان ساز ادیان توحیدی، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و شایسته است پیروان همه انبیای بزرگ الهی، با همبستگی، همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت

استاندار آذربایجان شرقی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت