مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 11:052020-01-05ورزشي

همه چیز مهیای برگزاری جام تختی است


مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به فاصله سه روز مانده به رقابت های کشتی جام تختی، گفت: برای میزبانی از چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی مهیا هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به فاصله سه روز مانده به رقابت های کشتی جام تختی، گفت: برای میزبانی از چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی مهیا هستیم.

صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که امروز(15 دی) در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، بااشاره به همراهی همه مسئولین استانی برای برگزاری هرچه مطلوب تر رقابت های کشتی آزاد جام تختی، اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسات متعددی را با استاندار و دیگر مسئولین ذیربط استان داشتیم و همه چیز را برای برگزاری باشکوه و مطلوب این رقابت ها آماده کرده ایم.

وی به چند دوره میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام تختی هم اشاره کرد و گفت: برگزاری این چند دوره تجربیات خوبی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم برای این دوره هم آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه باتاکید بر اینکه ورزش کرمانشاه در شرایط روبه رشدی حرکت می کند، عنوان کرد: در دو سه سال گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا ورزش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز مهیای برگزاری جام تختی است

همه چیز مهیای برگزاری جام تختی است