مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 10:152020-01-05سياسي

تجمع عظیم مردم دارالمؤمنین در سوگ سردار


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از تجمع عظیم مردم دارالمؤنین خبر داد و گفت: تجمع عظیم مردم همدان در اعتراض به اقدامات اخیر و محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در روز سه شنبه 17 دی ماه در میدان امام(ره) برگزار خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از تجمع عظیم مردم دارالمؤنین خبر داد و گفت: تجمع عظیم مردم همدان در اعتراض به اقدامات اخیر و محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در روز سه شنبه 17 دی ماه در میدان امام(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هادی نظیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نوای اعتراض آمیز مردم همدان در پاسخ به این اقدام تروریستی، اظهار کرد: بنا به درخواست های مکرر مردم دارالمؤنین برای حضور اعتراض آمیز به این مسئله تروریستی مقرر شد که تجمع عظیمی در همدان نیز برگزارشده و بانگ خروش مردم به گوش جهانیان برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه تجمع با حضور هیئأت مذهبی استان و همچنین سایر اقشار جامعه برگزار و نماینده ولی فقیه در استان سخنران برنامه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان هدف از برگزاری این تجمع را تسکین دل مردم شریف همدان در غم فراق سردار ولایتمدار شهید سلیمانی دانست و گفت: حضور آحاد مردم در این تجمع به منزله اعلام همبستگی با آرمان های شهدا و جبهه مقاومت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع عظیم مردم دارالمؤمنین در سوگ سردار

تجمع عظیم مردم دارالمؤمنین در سوگ سردار