مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 10:152020-01-05ورزشي

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه ابقا شد


حسین شیروانی با رای اعتماد اعضای مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برای چهار سال دیگر در ریاست این هیات ابقا شد.

- ایسنا/کرمانشاه حسین شیروانی با رای اعتماد اعضای مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برای چهار سال دیگر در ریاست این هیات ابقا شد.

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، ظهر امروز (15 دی) با حضور مسئولان ورزش استان در سالن هادیان مجموع ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد و حسین شیروانی با کسب همه آراء اعضای مجمع برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مجمع حسین شیروانی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه بود که پس از انجام رای گیری با کسب 17 رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه بار دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

رییس هیات پرورش اندام کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین فعالیت های انجام گرفته در طول چهار سال گذشته و اهم برنامه های پیش روی هیات پرداخت و اظهار کرد: چهار سال پیش زمانی که هیات را تحویل گرفتم، حاشیه های زیادی گریبانگیر آن شده بود و اختلافات زیادی بین جامعه بدنسازی و پرورش اندام استان وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه ابقا شد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه ابقا شد