مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 07:102020-01-05سياسي

شهید سلیمانی حق بزرگی به گردن ایرانیان و مسلمانان دارند


سپهبد شهید قاسم سلیمانی حق بزرگی به گردن مردم ایران و جهان اسلام دارد.

- حجت الاسلام مجید انصاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: همه ایرانیان چه آنانی که با انقلاب همراه بودند و چه آنانی که همراه نبودند امروز امنیت شان را مدیون امسال فرمانده شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی هستند فرمانده ای که نقش محوری در تامین امنیت شرق کشور و همچنین پاکسازی تروریست های تکفیری در سوریه، عراق و لبنان داشت.

وی افزود: آن مرد بزرگ همواره یک راهنما و مرشد و یکی از شاخص ترین و برجسته ترین فرزندان مکتب قرآن و عترت بود که باید برای جوانان و نسل های آینده شخصیتش بیشتر معرفی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در دوره آخرالزمان با وجود سختی ها در حفظ ایمان وجود سردار سلیمانی ها نشان می دهد که می توان در چنین شرایطی هم عاشورایی زندگی کرد و در مسیر امام حسین (ع) جان داد اگرچه شهادت و فقدان او برای جهان اسلام و ایرانیان بسیار سخت است.

انصاری در پاسخ به این پرسش که چگونه می شود انتقام این جنایت را از آمریکایی ها گرفت گفت:: مردم با توجه به این جنایت انتظار دارند ضربه کاری به دشمن وارد شود، اما از آن مهمتر باید دید که نقش شهید سلیمانی در کمک به مسلمانان و وحدت جهان اسلام چه بود و باید همان راه را رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی حق بزرگی به گردن ایرانیان و مسلمانان دارند

شهید سلیمانی حق بزرگی به گردن ایرانیان و مسلمانان دارند