مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 07:102020-01-05سياسي

آغاز طرح مشاوره حقوقی هر مسجد یک حقوقدان


طرح مشاوره حقوقی هر مسجد یک حقوقدان در استان کردستان آغاز شد.

- مرکز کردستان، معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان در جلسه شورای راهبری طرح مشاوره حقوقی طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: هدف از اجرای این طرح، رشد و ارتقای فرهنگ حقوق مردم و وظایف شهروندی، صلح و سازش، ارتقای فرهنگ قانون گرایی، زمینه سازی برای تحکم بنیان خانواده و کاهش طلاق و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی است.

در ابتدای این جلسه عبدالله دهقان معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: بی تردید راه پرفروغ این بزرگ مرد تاریخ معاصر جهان ادامه دارد و شهادت او پیام مظلومیت ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچ یک از قواعد بین المللی و حقوق کشور ها و ملت ها پایبند نیستند.

دهقان گفت: حسب نظر رییس محترم قوه قضاییه و در اجرای این طرح بر اساس سند تحول دستگاه قضایی، موضوع توسعه و در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم جامعه با رویکرد کاهش مشکلات قضایی مردم و پرونده های دستگاه قضایی در اولویت برنامه های فرهنگی قوه قضاییه قرار گرفته است.

وی افزود: مسئولیت اجرای این طرح که با عنوان شورای راهبردی مرکزی مشاوره حقوقی مساجد است به معاونت فرهنگی دادگستری محول شده است که لازم است اعضای این شورا برای هر چه بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مشاوره حقوقی هر مسجد یک حقوقدان

آغاز طرح مشاوره حقوقی هر مسجد یک حقوقدان