مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 05:402020-01-05فرهنگي

سایت گردشگری یزد به جشنواره وب و موبایل کشور راه یافت


سایت گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به عنوان سایت گردشگری برتر به جشنواره وب و موبایل ایران راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: سایت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد از بین 31 استان به عنوان یکی از سه سایت گردشگری برتر به دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران راه یافت.

عربی افزود: در یک سال گذشته سایت میراث فرهنگی یزد در دو قسمت سازمانی و گردشگری طراحی شد که قسمت گردشگری نیز به دو زبان انگلیسی و چینی ترجمه شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه گردشگران چینی بیشترین آمار ورودی به یزد را دارند در اولویت ترجمه قرار گرفتند و زبان های دیگر نیز در دستور کار است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: سعی شده پورتال گردشگری میراث فرهنگی یزد به عنوان پورتال مرجع گردشگری استان شناخته شود.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزار های موبایل در گروه های مختلف شناخته می شود.

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران 24 و 25 بهمن ماه امسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت گردشگری یزد به جشنواره وب و موبایل کشور راه یافت

سایت گردشگری یزد به جشنواره وب و موبایل کشور راه یافت