مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 05:252020-01-05سياسي

مدیر فرودگاه خرم آباد:- لرستان برای هوانوردی عمومی کم نظیر است


مدیر فرودگاه خرم آباد از آمادگی برای هوانوردی عمومی در این فرودگاه خبر داد.

- مدیر فرودگاه خرم آباد: لرستان برای هوانوردی عمومی کم نظیر است ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه خرم آباد از آمادگی برای هوانوردی عمومی در این فرودگاه خبر داد.

علی کاملی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هوانوردی عمومی عبارتی کلی برای تمام انواع هوانوردی غیرنظامی به غیر از حمل ونقل هوایی برنامه ریزی شده (مسافری/ کارگو) است.

وی ادامه داد: این نوع هوانوردی از پاراگلایدر تا جت های تجاری پهن پیکر را شامل می شود و بسیاری از فرودگاه های دنیا در کشورهای پیشرفته و حتی فقیر دنیا به این امر اختصاص دارد.

کاملی اضافه کرد: هوانوردی بیش از یک درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا را شامل می شود و افراد زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این حرفه مشغول به فعالیت هستند.

مدیر فرودگاه خرم آباد خاطرنشان کرد: در ایران نیز هوانوردی عمومی از سالیان قبل مورد توجه قرار گرفته ولی به صورت یک برنامه مدون، اصولی و استفاده از این ظرفیت در دستور کار بخش دولتی و خصوصی نبوده است.

با تغییر نگرش در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، این صنعت برای فعال شدن فرودگاه های کوچک و کم ترافیک و همچنین استفاده از این بخش از صنعت هوانوردی جهت رونق کسب وکارهای فرودگاهی در اولویت شرکت فرودگاه ها و ناوبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر فرودگاه خرم آباد:- لرستان برای هوانوردی عمومی کم نظیر است

مدیر فرودگاه خرم آباد:- لرستان برای هوانوردی عمومی کم نظیر است