مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 19:552020-01-04سياسي

آمریکایی ها 16 کشور را واسطه قرار دادند تا ایران اقدامی انجام ندهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه شنبه در مراسم یاد بود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد مهدیه ورامین برگزار شد، - رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از ترور سردار سلیمانی آمریکایی ها 16 کشور را واسطه قرار دادند تا ایرانی ها کاری نکنند یا اگر کاری هم می کنند یکی از سران آمریکا را ترور کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه شنبه در مراسم یاد بود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد مهدیه ورامین برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی ها جهت ناامن کردن منطقه 7 تریلیون دلار هزینه کردند، ولی سردار سلیمانی همه این نقشه های آمریکا را از بین برده بود.

وی تاکید کرد: استیضاح ترامپ باعث می شود تا ترامپ و دولت آن ناکارآمد جلوه کند، ترامپ کار بسیار سختی در پیش رو دارد، چراکه ناکامی های آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان به ترامپ و دولت آن مربوط می شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از ترور سردار سلیمانی آمریکایی ها 16 کشور را واسطه قرار دادند تا ایرانی ها کاری نکنند یا اگر کاری هم می کنند یکی از سران آمریکا را ترور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها 16 کشور را واسطه قرار دادند تا ایران اقدامی انجام ندهد

آمریکایی ها 16 کشور را واسطه قرار دادند تا ایران اقدامی انجام ندهد