مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 15:502020-01-04سياسي

پیام تسلیت رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام


رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافزاز اسلام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

- پیام تسلیت رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافزاز اسلام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله نور محمد نظری در متن پیام خود آورده است: شهادت سردار رشید و پر افتخار و مجاهد خستگی ناپذیر اسلام، حاج قاسم سلیمانی و برادر صدیقش ابومهدی مهندس که پرورش یافته مکتب اسلام و عاشورا، عصاره فضایل اخلاقی و مصداق آیه شریف اشداءُ علی الکفارِ رُحَماءُ بَینَهُم ،نجات بخش بشر از تروریسم و فرقه تکفیری داعش و پناه و قوت قلب مستضعفین و در هم شکننده شوکت مستکبران بودند، مصیبتی بس بزرگ است .

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از پیام خود آورده است: به برکت خون این عزیزان به طور قطع خط سرخ شهادت و مقاومت متراکم تر و پر رهروتر از قبل ادامه خواهد یافت و اندیشه و راه حاج قاسم سلیمانی عزیز در آیینه های صاف و پاک ملتهای دیندار در امتداد خط مقاومت ترویج و نشر می یابد و باعث خواری و نابودی دشمنان اسلام و بشر خواهد شد که این مژده ای بر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام

پیام تسلیت رییس مدارس علمیه منتظر المهدی (عج) به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام