مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 14:252020-01-04سياسي

وقت تعیین تکلیف نهایی با آمریکا رسیده است


مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: این اقدام آمریکا اعلام جنگ بود و اکنون وقت تعیین تکلیف نهایی با آمریکا رسیده است.

- در حاشیه مراسم تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اعتراض به جنایت آمریکا افزود: از شب گذشته که مردم ایران خبر شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی را شنیده اند، آرام و قرار ندارند و مجالس گوناگونی را در سراسر کشور به یاد این شهید برپا می کنند که دانشجویان نیز از این مردم مستثنی نبوده و نیستد کما اینکه در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز جدا از مردم نبوده اند.

وی به برپایی مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر اشاره کرد و گفت:: دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در این جا جمع شده اند تا اعلام کنند که اولا این شهادت را به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنیم و دوم اینکه راه حاج قاسم ادامه دارد و این انقلاب و کشور هزاران حاج قاسم دارد که ان شاء الله راه ایشان را ادامه خواهند داد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر افزود: از همه مهمتر این که (دانشجویان دانشگاه امیر کبیر، همانند مردم) خواستار انتقام خون حاج قاسم و بقیه شهدای همراهش هستند تا درس عبرت آموزی به آمریکا داده شود و به این وسیله پای آمریکا را از منطقه قطع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت تعیین تکلیف نهایی با آمریکا رسیده است

وقت تعیین تکلیف نهایی با آمریکا رسیده است