مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 13:162020-01-04سياسي

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت می شود


فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه استکبار جهانی سالیان زیادی برای ترور سردار سلیمانی برنامه ریزی کرده بودند، گفت: جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری عصر شنبه در جمع عزاداران فرماندهی انتظامی استان ایلام برای شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: با شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی اهداف اسلام و انقلاب ناقص نمی ماند و کسانی هستند که این علم بر زمین افتاده را بر دوش گرفته و راهش را ادامه دهند.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در طول دوران عمر پربرکتش در جبهه های مقاومت علاوه بر تربیت نیروها و فرماندهان داخلی، شاگردان زیادی را در کشورهای اسلامی همچون لبنان، فلسطین، عراق و سوریه و یمن تربیت کرده است و ادامه دهنده راه و خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: آمریکا و ترامپ جنایتکار که خود را داعیه مقابله با ترورسیم می دانست، سرداری را به شهادت رسانده است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم و پایان دادن به تکفیر در منطقه بود و با این اقدام چهره تروریستی و حامی تروریسم را به همه نمایان ساخت.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی به موقع، و حساب شده و با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به دشمن خواهد داد و در آن شکی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت می شود

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت می شود