مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 09:562020-01-04سياسي

فعال شدن خط تولید 2 شرکت زنجانی با حمایت دستگاه قضا


دادستان مرکز استان زنجان طی دستوری از سازمان صمت خواست، نسبت به رفع تعلیق مجوز دو شرکت تولیدی اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت تولید اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی زنجان با اشاره به اینکه دو شرکت که هر کدام به دلایلی چندین سال است که تعطیل و از چرخه تولید خارج شده اند، اظهار کرد: حمایت از رونق تولید داخلی در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری لازم و ضروری است و همه باید در حیطه وظایف خود برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

دادستان مرکز استان زنجان بر رفع مشکلات و موانع تولید در شرکت ها و کارخانه جات تأکید کرد و افزود: مشکلات و موانعی که با همراهی و مساعدت دستگاه ها به ویژه سازمان صمت و دستگاه های اجرایی می شود حل کرد، باید مورد اهتمام و توجه همه مسؤولان قرار گیرد و دستگاه قضایی استان در این راستا با قوت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برابر گزارش محیط زیست برخی شرکت ها مشکلات زیستی محیطی دارند که باید با نظر کارشناسان امر مشکل بر طرف شود نه اینکه شرکت تعطیل شود، اضافه کرد: قطعا تعطیلی این شرکت ها مشکلاتی برای تولیدکنندگان و کارگران به وجود خواهد آورد، از همین رو توجه به این موضوع باید مورد توجه 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن خط تولید 2 شرکت زنجانی با حمایت دستگاه قضا

فعال شدن خط تولید 2 شرکت زنجانی با حمایت دستگاه قضا