مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 09:562020-01-04سياسي

حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله و پرچمدار مبارزه با استکبار بود که در راه دست یابی به اهداف و آرمان هایش به فیض عظیم شهادت دست یافت.

- مرکز کرمانشاه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینه محمد رسول الله (ص) فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، اظهار داشت: ایشان تا لحظه اخر عمر پربرکت و شریفشان دست از مبارزه با ظلم و استبداد برنداشته و در همین راه مقدس نیز لباس زیبای شهادت را به تن کرد.

وی با اشاره به گوشه هایی از مجاهدت ها و رشادت های سپهبد سلیمانی تصریح کرد: وی مجاهد فی سبیل اللهی بود که تنها برای رضای خداوند گام برداشت و جایگاه چنین افرادی بسیار رفیع و بلندمرتبه است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حاج قاسم سردار دل ها بود، افزود: ایشان قوت قلبی برای دوستان و یاران انقلاب و خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام بود، کما اینکه همه دیدند پس از انتشار خبر شهادت این مرد بزرگ، چه افرادی از صمیم قلب ناراحت و اندوهگین شده و چه افراد پلید و خبیثی هم اظهار خرسندی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود

حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود