مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 09:502020-01-04سياسي

طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کردستان آغاز شد


طرح مشاوره حقوقی «هر مسجد یک حقوقدان» در استان کردستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اولین جلسه شورای راهبری طرح هر مسجد یک حقوقدان صبح امروز با حضور مسئولین دستگاه های قضایی و فرهنگی استان کردستان در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان در این جلسه اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، رشد و ارتقای فرهنگ حقوق مردم و وظایف شهروندی، صلح و سازش، ارتقای فرهنگ قانون گرایی، زمینه سازی برای تحکم بنیان خانواده و کاهش طلاق و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی از است.

عبدالله دهقان خاطرنشان کرد: بی تردید راه پرفروغ این بزرگ مرد تاریخ معاصر جهان ادامه دارد و شهادت او پیام مظلومیت ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچ یک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت ها پایبند نیستند.

  دهقان گفت : حسب نظر رییس قوه قضاییه و در اجرای این طرح بر اساس سند تحول دستگاه قضایی، موضوع توسعه و در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم جامعه با رویکرد کاهش مشکلات قضایی مردم و پرونده های دستگاه قضایی در اولویت برنامه های فرهنگی قوه قضاییه قرار گرفته است.

  وی افزود: مسئولیت اجرای این طرح که با عنوان شورای راهبردی مرکزی مشاوره حقوقی مساجد است به معاونت فرهنگی دادگستری محول شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کردستان آغاز شد

طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کردستان آغاز شد