مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 09:202020-01-04اقتصادي

گردشگران عراقی رتبه اول گردشگران خارجی کردستان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از کسب رتبه اول گردشگری خارجی استان توسط گردشگران عراقی در 9 ماهه نخست سال 98 خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از کسب رتبه اول گردشگری خارجی استان توسط گردشگران عراقی در 9 ماهه نخست سال 98 خبر داد.

اسماعیل مریوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیاست گذاری های دولت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کردستان به صورت ویژه در برنامه های تبلیغاتی و معرفی این وزارت خانه گنجانده شده و این موضوع موجب افزایش جذب گردشگران خارجی طی چند سال اخیر شده است.

وی افزود: بررسی آمارها از فروردین ماه امسال حکایت از رشد تدریجی ورود گردشگران عراقی به کردستان به نسبت گردشگران از سایر کشورها به ویژه گردشگران اروپایی دارد.

مریوانی تأکید کرد: رشد آمار ورود گردشگران خارجی طی 9 ماهه امسال از رشدی صعودی برخوردار بود، به نحوی که در 9 ماهه امسال تعداد 17 هزار و 699 نفر گردشگر خارجی که حدود 60 درصد از این تعداد عراقی بوده اند و حداقل به مدت دو شب در کردستان اقامت داشتند.

وی یادآور شد: امید است با برنامه ریزی بهتر و با همکاری بخش خصوصی و سایر ارگان های ذی ربط بتوانیم روند رو به رشد ورود گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران عراقی رتبه اول گردشگران خارجی کردستان

گردشگران عراقی رتبه اول گردشگران خارجی کردستان