مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:502020-01-04اقتصادي

تعداد ثبت نام شدگان متقاضی کارورزی تا پایان شهریور 98


بسیاری از کارشناسان معتقدند طرح کارورزی فرصت آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با محیط کار را فراهم می کند و موجب افزایش قابلیت های آنها برای جذب فرصتهای شغلی در آینده و ورود به بازار کار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر یکی از علل عمده بیکاری در کشور نبود مهارتهای مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار عنوان می شود.

لازمه جذب فارغ التحصیلان به بازار کار داشتن مهارت است و کارشناسان نزدیکترین مسیر به اشتغال و کارآفرینی را در کسب مهارت می دانند.

کارورزی طرحی موثر در توسعه اشتغال همراه با مهارت آموزی است که زمینه آشنایی افراد با محیط کار و جذب آنها در بنگاه های اقتصادی را فراهم می کند و آشنایی کارورز با محیط کار و مهارت آموزی مهم ترین مزیتی است که دنبال می کند.

این طرح یکی از برنامه های مهم دولت در راستای تولید و اشتغال برای جوانان جویای کار به ویژه فارغ التحصیلان است و هدف از اجرای آن افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب وکار دانش آموختگان، تسهیل در جذب و بکارگیری جوانان در بنگاهها و فراهم ساختن زمینه انتقال دانش از دانش آموختگان به بنگاه اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ثبت نام شدگان متقاضی کارورزی تا پایان شهریور 98

تعداد ثبت نام شدگان متقاضی کارورزی تا پایان شهریور 98