مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 03:002020-01-03دانش

محققان دانشگاه خلیج فارس موفق به ساخت دستگاه تصفیه و آب شیرین کن شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 75 درصد منابع آبی بوشهر از منابع آبی خارج از استان تامین می شود و به همین منظور در سال های اخیر، استفاده و شیرین سازی آب دریا از اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بوده و این شرکت توانسته با همکاری اساتید .

- محققان دانشگاه خلیج فارس موفق به ساخت دستگاه تصفیه و آب شیرین کن شدند مدیر دفتر تحقیقات و بهره وری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: محققان دانشگاه خلیج فارس بوشهر موفق شده اند نمونه های آزمایشگاهی دستگاه های تصفیه آب و آب شیرین کن ها را تولید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 75 درصد منابع آبی بوشهر از منابع آبی خارج از استان تامین می شود و به همین منظور در سال های اخیر، استفاده و شیرین سازی آب دریا از اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بوده و این شرکت توانسته با همکاری اساتید دانشگاه خلیج فارس پروژه هایی را در این زمینه پیش ببرد.

خداویسی، مدیر دفتر تحقیقات و بهره وری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این باره می گوید: سامانه ترکیبی شیرین سازی آب لب شور به روش الکترو دیالیز و الکترو دیالیز معکوس صورت می گیرد.

قرار بر این است که در این پروژه، از آب موجود در محل تلاقی رودخانه و دریا (به عنوان نقطه ای که دو نوع آب بسیار شور دریا و لب شور رودخانه در آن وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان دانشگاه خلیج فارس موفق به ساخت دستگاه تصفیه و آب شیرین کن شدند

محققان دانشگاه خلیج فارس موفق به ساخت دستگاه تصفیه و آب شیرین کن شدند