مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 12:002020-01-03سياسي

صدها سلیمانی از هر قطره خون سردار سلیمانی خواهد جوشید


امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه از هر قطره های خون مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی صدها سلیمانی خواهد جوشید، گفت: ایران اسلامی آماده پاسخی محکم به همه تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه اندیمشک با اشاره به تلاش های دشمنان انقلاب و اسلام برای آسیب به اقتدار ملی و اسلامی جبهه مقاومت، اظهار کرد: نقش و جایگاه سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی ممتاز است.

وی با بیان اینکه پاسداشت رشادت های سردار شهید سلیمانی ضروری است و از تمام فرصت ها برای تبیین و پاسداشت آن استفاده کرد، گفت: پاسخ ایران به تهدیدهای دشمنان باقدرت خواهد بود و مردم ایران اسلامی در کنار ولی امر مسلمین و شهدای خود خواهند بود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت سد محکم در برابر گروه های تکفیری و تروریستی منطقه و جهان اسلام بودند، عنوان کرد: ایران اسلامی رشادت های شهدای خود از جمله شهید سلیمانی را از یاد نمی برد.

وی با اشاره به رشادت های فرزندان ایران اسلامی در مبارزه با صهیونیست ها و حامیان مستکبران، ترور و خشونت را ابزار دشمنان دانست و بیان کرد: ایران اسلامی آماده پاسخی محکم به تمام تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها سلیمانی از هر قطره خون سردار سلیمانی خواهد جوشید

صدها سلیمانی از هر قطره خون سردار سلیمانی خواهد جوشید