مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 10:382020-01-03سياسي

اجرای تمامی برنامه های فرهنگی و هنری در مازندران لغو شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: در پی شهادت سردار سلیمانی، تمامی برنامه های فرهنگی و هنری ازجمله شصتمین سالروز درگذشت نیما یوشیج تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

- عباس زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط تروریست های آمریکایی و اعلام سه روز عزای عمومی، تمام برنامه های فرهنگی و هنری استان مازندران لغو شده است.

وی گفت: یکی از این برنامه ها آیین گرامیداشت شصتمین سالروز در گذشت نیما یوشیج بوده است که قرار بود امروز در زادگاه نیما در یوش برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران همچنین از لغو تمامی کنسرت ها و این استان در روزهای آتی خبر داد و افزود: تمامی کنسرت های که در این ایام قرار بود برگزار شود تا اطلاع بعدی لغو شده است.

وی گفت: چندین برنامه موسیقی محلی و آیینی نیز که قرار بود در هفته جاری در استان برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تمامی برنامه های فرهنگی و هنری در مازندران لغو شد

اجرای تمامی برنامه های فرهنگی و هنری در مازندران لغو شد