مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 08:102020-01-03سياسي

پیروزی انقلاب بانیروی ایمان و متاثر از نهضت عاشورا


انقلاب اسلامی با نیروی ایمان، متاثر از نهضت عاشورا و تکیه بر فرهنگ ایثار به پیروزی رسید و دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورده است.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین در دومین سالگرد شهادت سجاد شاهسنایی پیروزی انقلاب بانیروی ایمان و متاثر از نهضت عاشورا انقلاب اسلامی با نیروی ایمان، متاثر از نهضت عاشورا و تکیه بر فرهنگ ایثار به پیروزی رسید و دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین در دومین سالگرد شهادت سجاد شاهسنایی با بیان اینکه صدها هزار نفر خون خود را فدا کردند تا خودمان کشور را اداره کنیم و زیر بار سلطه نباشیم گفت: امنیت جمهوری اسلامی با دلار به وجود نیامده و نتیجه و مدیون خون شهدا است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه روزی انگلیسی ها یک قزاق ساده را با کودتا پادشاه ایران کردند و برای ملت ایران تصمیم گرفتند افزود: در زمان محمد رضا پهلوی نیز کشور را به خدمت رژیم صهیونیستی و منافع ملی آمریکایی ها در آورده بودند اما ملت ما نمی توانست این را تحمل کند.

وی جمهوری اسلامی را نظام مترقی بر پایه مردم سالاری در ابعاد سیاسی، فرهنگی و نظامی ویژگی های خاص دانست و گفت: اگر در مولفه اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستیم به این دلیل است که راه انقلاب و مکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب بانیروی ایمان و متاثر از نهضت عاشورا

پیروزی انقلاب بانیروی ایمان و متاثر از نهضت عاشورا