مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 07:002020-01-03بين الملل

ماموریت های فضایی سال 2020 چه خواهند بود؟


با ورود به سال 2020 میلادی پایگاه خبری اسپیس لیستی از ماموریت های جذاب فضایی که قرار است طی این سال رخ دهند را منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، طی این خبر تاریخ برخی ماموریت های فضایی 2020 اعم از پرتاب موشک و ماهواره ها بازگو شده است.

اسپیس ایکس و بویینگ سال 2020 می تواند سال بسیار هیجان انگیزی برای فضانوردان ناسا باشد چرا که اگر بخت با آنها یار باشد آنها سرانجام می توانند توسط فضاپیماهای تجاری ساخت آمریکا به فضا بروند.

بنابر گزارش ها انتظار می رود که امسال کپسول دراگون اسپیس ایکس و استارلاینر شرکت بویینگ نخستین فضانوردان را به فضا بفرستند، هرچند هنوز تاریخ دقیقی از زمان پرتاب آن اعلام نشده است.

استارلاینر در ماه دسامبر آزمایش مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشت و یک پرتاب آزمایشی بدون خدمه را انجام داد اگرچه این فضاپیما به دلیل مصرف بیش از حد سوخت به ایستگاه فضایی بین المللی نرسید.

کپسول دراگون اسپیس ایکس نیز در مارس 2018 پرواز آزمایشی خود را انجام داد و اکنون نیز در حال آماده سازی برای انجام آزمایش سیستم خطای پروازی است.

این آزمایش زودتر از 11 ژانویه انجام خواهد شد.

مدارگرد خورشیدی سولار اوربیتر مدارگرد خورشیدی سولار اوربیتر (Solar Orbiter) که یک مأموریت مشترک بین ناسا و آژانس فضایی اروپا است، قرار است 5 فوریه از پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های فضایی سال 2020 چه خواهند بود؟

ماموریت های فضایی سال 2020 چه خواهند بود؟