مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 19:552020-01-02ورزشي

متقیان: امیدوارم با کسب نتایج خوب در والیبال انتخابی المپیک دل مردم را شاد کنیم


لیبروی تیم ملی والیبال بانوان گفت: تلاش می کنیم با کسب نتایج خوب در مسابقات انتخاباتی المپیک در تایلند، دل مردم را شاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، هاله متقیان در خصوص مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو که از 17 تا 22 دی ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، گفت: امسال تیم امید و بزرگسالان با هم ادغام شدند و یک تیم جوان برای اعزام به این رقابت ها تشکیل شده است.

وی با یادآوری شرایط بسیار خوب تمرینات و روحیه بالای دختران والیباست، افزود: در حال حاضر در اردوی چهارم هستیم و ملی پوشان از توانایی بسیار بالایی برخورداند.

در دور گروهی رقابت های انتخابی با تیم های کره جنوبی، قزاقستان و اندونزی بازی خواهیم داشت.

متقیان در پایان ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان بسیار مصمم هستند و چهار مرحله اردو را با حضور مربی بسیار دلسوز و حرفه ای و شرایط آرام در کمپ مجهز برگزارکردیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک بانوان آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله گروهی این رقابت ها با تیم های قزاقستان، کره جنوبی و اندونزی همگروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقیان: امیدوارم با کسب نتایج خوب در والیبال انتخابی المپیک دل مردم را شاد کنیم

متقیان: امیدوارم با کسب نتایج خوب در والیبال انتخابی المپیک دل مردم را شاد کنیم