مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 16:502020-01-02سياسي

سردارسعیدی:فعالان مردمی جهاد و شهادت، افسران جبهه فرهنگی کشور هستند


معاون امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت، در نشست تخصصی یادواره ها و محافل شهدا، گفت: - افرادی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم بر می دارند، افسران جبهه فرهنگی کشور در مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار ناصر سعیدی که در موزه دفاع مقدس سخن می گفت، افزود: باید ظرفیت شناسی قوانین و مقررات کشور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد بررسی قرار دهیم.

افرادی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم بر می دارند، افسران جبهه فرهنگی کشور در مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

سردار سعیدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ایثار و شهادت عنوان کرد: حضرت آقا واژه های کلیدی درباره شهدا فرموده اند.

ما نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود و کسی که در این مسیر حرکت کند در واقع به ملت خدمت کرده است و کسی که در این مسیر سنگ اندازی کند به طور قطع به دشمن خدمت می کند.

معاون امور ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، رسالت افرادی که نام و یاد شهیدان را گرامی می دارند، را همانند رسالت شهدا دانست و اضافه کرد: زنده نگه داشتن نام شهدا تکلیف و وظیفه سنگینی است که بر دوش ما گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارسعیدی:فعالان مردمی جهاد و شهادت، افسران جبهه فرهنگی کشور هستند

سردارسعیدی:فعالان مردمی جهاد و شهادت، افسران جبهه فرهنگی کشور هستند