مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 13:002020-01-02ورزشي

پاسخگویی به نیاز جمعیتی کشور در ورزش همگانی نیاز به عزم ملی دارد


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پاسخگویی به نیاز جمعیتی کشور در ورزش همگانی نیاز عزم ملی و همگانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالحمید احمدی بعد از ظهر پنج شنبه در شورای ورزش همگانی ورزش خراسان جنوبی اظهار داشت: طی چهل سال گذشته در همه عرصه ها دستاورد زیادی داریم که حاصل تلاش کسانی بوده که در عرصه خدمت حضور داشته اند.

وی بیان کرد: اما برخی جاه ها نیز ضعف هایی داشته ایم و مهمترین ناکامی در عرصه ورزش این است که نتوانسته ایم ورزش را به باور عمومی تبدیل کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باور عمومی یعنی 80 درصد مردم ایران بدون مشوق های مادی برنامه ورزشی داشته باشند که وجه تمایز ما با سایر کشورها نیز همین است.

احمدی یاد آور شد: در چهل سال گذشته علی رغم کارهایی که در عرصه ورزش انجام شده به دلیل عدم نگاه متوازن به ورزش نتوانسته ایم این موضوع را به باور عمومی تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی یک کار زمان بر و دشوار است، افزود: فرصت هایی که در فرهنگ سازی از دست داده ایم جبران آن هزینه های گزافی برای ما ایجاد می کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در جمع خانواده ورزش این اشکال به خودمان نیز وارد است، بیان کرد: باید اشکالات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به نیاز جمعیتی کشور در ورزش همگانی نیاز به عزم ملی دارد

پاسخگویی به نیاز جمعیتی کشور در ورزش همگانی نیاز به عزم ملی دارد