مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:452020-01-02سياسي

جشنواره دانشجویی ققنوس جهانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست نمایندگان دبیرخانه های جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با حضور حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ برگزار شد.

- ، دومین نشست نمایندگان دبیرخانه های جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با حضور حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتدای این نشست توکلی دبیر جشنواره ققنوس ضمن تقدیر از تلاش های نمایندگان دبیرخانه جشنواره ققنوس گفت: آثار متنوع و مختلفی با سلیقه های قابل تعامل به دبیرخانه جشنواره رسیده و هر چه به آخرین لحظات جشنواره می رسیم تعداد آثار افزایش پیدا می کند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار بالای جشنواره پیگیر برقراری ارتباط با دانشگاه های جهان اسلام هستیم و انشالله جشنواره ققنوس در سال های آینده جهانی می شود.

دبیر پنجمین جشنواره ققنوس در پایان سخنانش گفت: از مسئولینی که از برگزاری جشنواره استقبال و به قشر دانشجو اهمیت دادند و همچنین از خبرگزاری ها و رسانه هایی که جبهه انقلاب اسلامی را حمایت کردند، قدردانی می کنیم.

حمید بالایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ هم در ادامه این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته و تجلیل از عوامل جشنواره گفت: بسیج دانشجویی ناحیه تهران بزرگ برای برگزاری این جشنواره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشجویی ققنوس جهانی می شود

جشنواره دانشجویی ققنوس جهانی می شود