مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 09:152020-01-02سياسي

اهدای جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند در همدان


مسوول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه ها در استان همدان از اهدای جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) خبر داد.

- مهری مکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اظهار کرد: این مراسم با مولودی خوانی و تقدیم هدایایی به مهرجویان همراه بود.

وی از برگزاری مراسم جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مدیر امور بانوان استانداری همدان برگزار شد که در آن به 20 نوعروس نیازمند هدایایی تقدیم شد.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه ها در استان همدان بیان کرد: اقلام جهیزیه شامل فرش، اجاق گاز، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، سرویس چینی، اتو و .

بود.

وی با بیان اینکه از خیرین پرستار نیز به مناسبت روز  پرستار تقدیر شد گفت: این افراد سالها بدون منت و چشمداشتی ما را در خدمت رسانی به قشر محروم تنها نگذاشته اند که قدردان آنها هستیم.

مکاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در  حمایت از مددجویان بیان کرد: اخیرا تعدادی مرغ و خروس برای اشتغال و کارآفرینی یکی از مهرجویان توسط شعبه جهیزیه و درمان همدان تهیه و ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند در همدان

اهدای جهیزیه به 20 نوعروس نیازمند در همدان