مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:452020-01-02اقتصادي

اختصاص 790 میلیون تومان اعتبار به امور عشایری شهرستان نهاوند


فرماندار نهاوند از اختصاص 790 میلیون تومان اعتبار به امور عشایری شهرستان نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای عشایری شهرستان نهاوند با اشاره به نقش مهم عشایر در تأمین محصولات دامی گفت: اگر بدرستی از جامعه عشایری حمایت نکنیم امنیت غذایی خود را به مخاطره انداخته ایم.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای قابلیت تولید و سلامت و امنیت غذایی گام جدی با حمایت از عشایر برداشته می شود، افزود: با توجه به اهمیت تأمین آرد مورد نیاز عشایر، از اداره صمت شهرستان نهاوند انتظار می رود در راستایتأمین و تخصیص سهمیه عشایر در اسرع وقت اقدام کند.

فرماندار نهاوند اشاره ای نیز به تأمین سوخت و آب آشامیدنی مورد نیاز عشایر اشاره کرد و افزود: استفاده از آبگرم کن و پکیج های خورشیدی برای تأمین روشنایی، استحمام، کاهش مصرف سوخت های فسیلی و مشکلات حمل و نقل به عنوان طرح های موفق در جهت رفاه حال عشایر منطقه در حال پیگیری است.

وی افزود: خطوط انتقال آب آشامیدنی نیز با هماهنگی آب و فاضلاب روستایی، امور عشایر و دهیاران روستاهای مسیر در حال پیگیری است.

ناصری تاکید کرد: دستگاه خدمات رسان در حوزه عشایری از جمله بسیج عشایر، دامپزشکی، منابع طبیعی، سازمان جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان پیگیر ارائه خدمات مطلوب به عشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 790 میلیون تومان اعتبار به امور عشایری شهرستان نهاوند

اختصاص 790 میلیون تومان اعتبار به امور عشایری شهرستان نهاوند